18 juli 2008

Ronde van Midden Nederland

Het is weer zomer. Veel mensen zijn of gaan op vakantie, dat betekent natuurlijk weinig fietsplannen. Daarom begin ik alvast met het najaarsprogramma.
Bananeman heeft de agenda op het blog mooi bijgehouden, dank daarvoor! In deze agenda staan de volgende data: 9 augustus - Luik-Bastenaken-Luik, 31 augustus - Ronde van Midden-Nederland, 14 september - Gerrie Knetemann Classic. Zelf probeer ik deze herfst de TransHeuvelrug uit te zetten en neem aan dat andere ook nog met mooie fietsplannen komen. Hopelijk komen er ook nieuwe versies van Jasmijn’s MTB-tocht & Crazy Rabbit’s Baan Event.
Maar goed, eigenlijk wil ik ook even voor uit blikken op de Ronde van Midden Nederland.

Dit jaar organiseert de Driebergse Tourclub (DTC) voor het eerst de Ronde van Midden Nederland. Aan deze tourversie van 110 & 150 km kunnen maximaal 1500 mensen deelnemen. Dus op tijd inschrijven is misschien handig en kan heel gemakkelijk via de website van DTC.
Eric “Limoneira” de V, Jasmijn “Mooie Fietsbroek” W & Mark “Bokkie S” van R zijn al voorgegaan. Leon C had ook zin en wie weet zijn er nog andere gegadigden.

Mocht je nog twijfelen, deze tocht pak een flink aantal heuvels, gaat over de dijk richting Utrecht terug met grote kans op wind tegen & eindigt op de Maliebaan. Daarnaast stap je ook nog in de voetsporen van oud-winnaars: Niki Terpstra, Jan Raas, Jan Janssen & Rik van Looy.
Dus: wie helpt mee om Erik “Biopace” B aftezetten op de Maliebaan voor de massasprtint?
 










Met dank aan: Rotterdam Vormgeving

1 opmerking:

Unknown zei

Helaas is die dag ook de Uitmarkt in Amsterdam. Dat kan ik niet aan me voorbij laten gaan ben ik bang..