14 juni 2007

Fietsspel


Gisteren hebben Erwin Crazy R. en mijzelf gereden op het fietspel bij de J-Spring Java conferentie. Deze baan is gelijk aan die bij Holland Sport (er zijn er twee in Nederland).

Erwin eerste race kun je op onderstaande video volgen.

Later wist hij nog een halve seconde van zijn eerste tijd af te halen. Ik had een vrij makkelijke race en won deze zonder me al te veel in te spannen, haha.

Jammergenoeg hebben we niet tegen elkaar gereden. Onze tijden waren 24.26 voor Erwin en 26.14 voor mij. Zie ook deze foto. De beste tijd van de dag kwam ik meen op 23.65, een-honderste sneller dan de tweede plek.

Foto's kun je vinden op Erwin's en mijn Flickr pagina's.

3 opmerkingen:

bokkie zei

Best een goede tijd... voor de nerdlympics!
Maar Ed, je bent er wel door een chick opgelegd. Met 25.49 door Yvonne Hijgenaar om precies te zijn. En nee, ze is geen astmapatiënt!

P.s. lijkt me trouwens geen straf om door haar ingehaald te worden!

Erwin Bolwidt zei

Heb je nummer 8 gezien, Willy Kanis met 22.98. Als zij je met helm op komt inhalen zou ik toch een beetje bang worden.

http://www.crupibmx.com/Willy%20Kanis.htm

bokkie zei

Hmm... misschien is het dan ook maar beter als mooie Yvonne achter me blijft rijden!
Heb namelijk geen zin in bang zijn voor een vrouw.