20 maart 2006

Routekaart Tilff-Bastogne-Tilff 2004

Tussen mijn oude kaarten vond ik deze week een routekaart van Tilff-Bastogne-Tilff uit 2004. In dat jaar hebben Erwin R. en ik een weekje op de camping “Les Murets” in Hony gestaan en die stond dus vol met T-B-T rijders. Van onze buurman kreeg ik dit mooie routekaartje.
Naar aanleiding van deze kaart hadden we besloten om later, aan het eind van onze vakantie, het 122km parcours te rijden, helaas, echt waar, gooide slecht weer roet in het spreekwoordelijke eten. Jammer want we waren, al zeg ik het zelf, in topvorm.

Hoogtepunt van de route is toch wel het stuk van Grand Halleux (waar de roze en blauwe route elkaar kruisen) terug naar Tilff. Dus wat mij betreft is naast de 220km ook de 122km tocht aan te raden. Wat de 68km route nog met Luik-Bastenaken-Luik te maken heeft ontgaat mij eerlijk gezegd.

Voor iedereen die gaat; al vast veel plezier met de voorbereidingen!




Met dank aan: Rotterdam Vormgeving

Geen opmerkingen: