30 oktober 2006

Fietsplannen - De Video Avond

Bij deze nodig ik alle fietsplanners uit om bij mij onder het genot van een fijn drankje op zaterdag 18 november een avond te vullen met het kijken naar wielren-gerelateerde video's.


Het idee komt van Mark en is eenvoudig doch innovatief: we verzamelen een aantal mooie films die over wielrennen gaan en brengen de avond door met het kijken naar (en waarschijnlijk: becommentariëren van) al dit fraais. Ik zorg voor wat bier en andere versnaperingen zodat de fietsers (want natuurlijk komt iedereen op de fiets) niet de hele avond op een muesli bar hoeven te knagen.

Ik heb zelf een DVD (van Tack) van de beklimming (m.b.v. een motor trouwens) van de Alpe d'Huez en de Galibier. Niet spannend, wel mooie beelden. Alex heeft wat DVD's over de Tour de France en Mark gaat proberen de fiets cultfilm "Le Vélo de Ghislain Lambert" te regelen. Als je nog meer leuks hebt, neem het mee!

Wie stapt er op de fiets?

P.S.: Slaap plekken zijn aanwezig. Tegen (forse) betaling ook massage olie.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Voor ik het vergeet: het lijkt met ook een uitgerekend moment om met z'n allen de geweldige KRO-Reporter documentaire over Gerrie Knetemann te kijken.

bokkie zei

Tjongejongejonge,
Het kan allemaal niet op hoor. Mannen, video's, bier & euh... massage olie?
Wat bedoel je eigenlijk met wielren-gerelateerde video's?

DiRene zei

Benen scheren?

Erik B neemt zijn potje Vaseline mee?

Unknown zei

"Wat bedoel je eigenlijk met wielren-gerelateerde video's?"

Weet ik veel. Het was jouw idee!

rotimanis zei

Euhh, over mannen gesproken. Hanneke wil ook mee. Als het goed is nemen we onze fietsfilmpjes mee.

bokkie zei

Getveredemme... hetro-fiets-filmpjes!
Het moet niet veel gekker worden.