06 februari 2007

Header

Nadat Mark de Fietsplannen blog had lopen upgraden naar de nieuwe versie van de Blogger templates was zijn mooie Fietsplannen header logo verdwenen.

Ook had ie mijn laatste (zeer informatieve) post over RSS feeds "per ongeluk" verwijderd. Mark, ik vergeef het je. Ik werd ook helemaal kriebelig van dat geklooi in Blogger.

Afijn, ik heb de oude header er weer in gehangen. Hij is alleen niet helemaal breed genoeg voor het huidige template maar dat kan nog wel gefixt worden. Dankzij het artikel Clickable Background Images Via CSS, en dus eigenlijk dankzij Dan Cederholm's geweldige boek Bulletproof Web Design (staat prominent in de kast bij ons bedrijf), kwam ik er achter hoe ik Mark's mooie plaatje ook clickable kon maken zodat we weer lekker naar Home kunnen.

Nog even het concept achter Bulletproof Web Design, ook al heeft het met fietsen niks te maken. Mark zal deze post toch wel weer verwijderen. ;-) Lees het geweldige artikel van mijn collega Tom over dit boek op de onvolprezen company weblog van mijn bedrijf, Info.nl.

1 opmerking:

bokkie zei

Het zegt mij allemaal niks, maar gelukkig ben ik "wizkid" genoeg om mijn oude template te bewaren!
Bij deze dan maar een voorlopige "terugslag", maar de "header" staat er weer als vanouds & de "lees meer" functie is ook terug.

Dat web 2.0 zit volgens mij nog behoorlijk in de betafase, of ligt dit aan mij?