10 juni 2006

TourTocht


Heren, wie heeft er zin om mee te doen met de TourTocht op maandag 3 juli, een dag voor de Tour de France arriveert in Valkenburg? Ik wel namelijk!


Op maandag 3 juli kun je in de huid van deze tourvedetten kruipen tijdens de officiƫle toertocht van de Touretappe naar Valkenburg. Je kunt kiezen uit twee afstanden, 50 en 135 kilometer, die beiden over het finaleparcours van de etappe zullen gaan. Start en finish van de tocht zijn in Valkenburg. Beleef de entourage van de ronde van Frankrijk en voel je een dag profrenner in de Limburgse heuvels.

Je moet je van te voren inschrijven als je mee wilt doen. Als ik het zo bekijk dan valt de zwaarte best wel mee en met zoveel mensen op de weg kun je waarschijnlijk toch al niet al te hard doorfietsen. Die 135KM versie lijkt mij daarom prima te doen. Wie heeft zin?

De route heeft de volgende hoogteverschillen:



6 opmerkingen:

bokkie zei

Ik heb zeker zin, net als de gebroeders C, maar dan wel illegaal. Ik heb weinig zin om 22 euro te betalen en het is alleen interessant als je een bepaalde eind- & klimtijd neer wil zetten. Het is dus eerder iets voor de cyclo-sportieve onder ons.
O ja, als we in de huid van een wielervedette mogen kruipen dan wil ik wel Peter Winnen zijn. Welke keuze maak jij?

Erwin Bolwidt zei

Klinkt stoer. Ben er wel voor. En ook voor het inschrijven, wel zo leuk als je een bewijsje krijgt en je heb geen gezeur met officials en zo.

Unknown zei

Werkeloos nog steeds Mark? ;-)

Het maakt mij niet zoveel uit hoor. We kunnen ook gewoon zelf een parcoursje uitzetten. Dat bewijsje interesseert met trouwens niet. Het lijkt me vooral leuk als de weg is afgezet bij zo'n koers en als er mensen langs de weg staan. Vrouwen vooral.

bokkie zei

Ja, vrouwen langs de weg,ik wou dat ik weer werkeloos was. En dan natuurlijk nergens bewijs van dat lijkt me wel het beste!

DiRene zei

...ik zou gewoon het parcours tegen de glock inrijden. Naakt. Op het buitenblad.

bokkie zei

En dan met 50km per uur de afdaling induiken en die tegenliggers voor mafkezen uitmaken.
Daar hebben ze vast niet van terug!