20 mei 2006

Tilff-Bastogne-Tilff afgelast

Je pakt een snowboard, dondert van een berg af, kneust je enkel en 2 maanden later ben je een trendsetter. Ik heb het dan natuurlijk over “sneeuwbaleffect” Ed en zijn alom gekopieerde, “ik-zit-even-in-de-ziekenboeg”, levensstijl.
Met Ed schijnt het langzaamaan weer beter te gaan maar dat is dan ook een van de weinig positieve nieuwtjes van de laatste tijd!

Wie mooi wil zijn moet schijnbaar pijn lijden en DiRene voegt woord bij daad. Dankzij deze nieuwe mode ligt hij met ernstig verzwakte spieren in het ziekenhuis. Hoewel de verschijnselen van zijn ziekte erg heftig zijn, hij maakt o.a. gebruik van een rolstoel, zal hij in de toekomst zeer waarschijnlijk weer voor de volle 100% herstellen. Dit gaat echter nog wel even duren, dus voor DiRene zit het fietsseizoen er al weer op.
Als klap op de vuurpijl kreeg ik deze week ook nog een mailtje van Alex “ZulleWe” met de boodschap dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Daarnaast was de conditie ook niet erg goed en, hoe kan het ook anders, de knieën speelde ook nog eens op. Met andere woorden; T-B-T, ZulleWeDanTochMaarNiet!

Ook ik volg inmiddels het nieuwste modebeeld en heb voor de zekerheid een paar biertjes teveel gedronken. Kon ik lekker de volgende dag met een lichte koppijn T-B-T afzegen.
Zo blijkt maar weer eens dat fietsen ongezond is (zie foto) en dat we een stel ouwe mannen aan het worden zijn!
Iemand misschien nog zin in Luik-Bastenaken-Luik dit najaar?




Met dank aan: Rotterdam Vormgeving

1 opmerking:

Anoniem zei

Erwin "Ongebreidelde Energie" Bolwidt en ik hebben ons al ingeschreven voor de 170KM variant van Luik-Bastenaken-Luik op zaterdag 12 augustus.

Wie gaat er mee?