17 februari 2007

Grand Prix du Gravité 2007


Dag Allemaal,

Zondag 25 Maart is het misschien wel weer eens tijd voor
de Grand Prix du Gravité!

Waarom? Het is dan namelijk weer zomertijd & een goed
moment om de benen te testen!
Wie? Nou iedereen eigenlijk!

Het leuke van deze tocht is dat 1 ronde 40 Km lang is en
dat je 3 keer per ronde langs het keerpunt komt.
Dus... de auto's met eten & drinken staan lekker centraal, je
kunt stoppen of een pauze houden wanneer je wilt,
aansluiten wanneer je wilt en natuurlijk zelf je eindafstand
bepalen! En dat terwijl je toch allemaal samen aan het
fietsen bent, ik zie alleen voordelen!

Zijn jullie ook al zo enthousiast?

Grand Prix du Gravité, de voorbereiding op Limburgs Mooiste
Grand Prix du Gravité
 


Met dank aan: Rotterdam Vormgeving

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben er helaas niet bij vanwege een kort verblijf in India (waar ze wel fietsen hebben maar geen banden). Wel jammer, want de Posbank is mijn jeugd. Mijn jeugd is de Posbank. Als jullie nog ergens mijn vlieger zien, of Tijn's dolk laat het weten!

bokkie zei

Als we die dolk vinden laten we dat weten.
Hoop niet dat die jeugd van jullie iemand een lekke band gaat kosten!

Erik B zei

ja, ik ben er wel bij, mijn jeugd lag ook in het zicht van de Posbank, en op de top van de Posbank ligt mijn jeugd weer in zicht.

bokkie zei

Deelnemers tot nu toe: Erik B, Erwin R, Mark v R, Leon C & Ivo C.
Wie nog meer?

(Mijn jeugd lag trouwens op de Grebbeberg waar vandaan ik de Posbank kon zien liggen, telt dat ook?)